Brev:
Min datter vil ikke spise brød
23. april 2016
Alder:
10 mdr.
Min datter vil ikke spise brød
Hej Helen,
Min datter på 10 mdr. Vil ikke spise rugbrød, franskbrød og boller. Hun har tidligere været vild med rugbrød til frokost. Det eneste hun vil have er havregrynspandekager.
Ved du om grunden til det kan være tandfrembrud? Den første tand er på vej op i undermunden nu. Eller tror du det simpelthen skyldes, at hun ikke bryder sig om brød?
Det er frusterende at hun intet brød spiser, også fordi hun heller ikke er til grød - havregryn spiser hun en smule af til morgenmad. Hun er vild med frugt, grønt, fisk og kød, men det kan hun jo ikke kun leve af.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor